Jag Äter Upp DIG!

Jag är huuuuuuuuungrig...Ja, det är precis vad madame är...Riktigt också

Har ännu inte käkat nått idag...pga ren lathet...Men ska göra det nu...Ska göra pasta och och vitlöksbröd...


Dock sitter C...Och snackar om grillat och grejer...Så det jag ska äta lockar ju inte lika mycket som det gjorde innan....


En kall Corona och plankstek...Elr pomme och en grillad köttbit...Yummi...VILL HA=D

Men får väl nöja mig med det jag ska äta=)....I guess





Det ser inte lika gott ut som mammas plankstek..Men hittade den på google.se



P&K Alexia

Kommentarer
Postat av: Anonym

är corona ölen god??

har hört d. men aldrig smakat. ahhaha undra om den finns i grekland.:)



jaa, depend rosa är bnäääst

2009-07-10 @ 22:49:21
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Leia

Oja, gott var det allt.



Söt pressbild du har.

2009-07-11 @ 00:07:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0