Jag SUGER

På att uppdatera jag VET...Sorry...


Ja, då var det söndag igen...Och dags att städa..Igen... Haha, som typ varje tråkiga söndag...Ja, vad ska man sägaom singellivet hahaha...*Skoja*


Har varit borta några dagar nu...Åkte ut till pappa på landet i onsdags..Så har varit där tills idag...Skönt att komma bort från stan ibland...Lugnt ute på landet...Speciellt när man bor som jag gör...Då är det skönt att komma bort...TRO MIG..

På landet kan man sova ostört fram till 13:00 om man så vill det...Men i stan där vaknar man istort sett 7:00 varje morgon pga människor som inte förstår att folk VILL SOVA...Men varför skulle dom bry sig för...Får dom kliva upp 6:00 så tycker dom väl att resten av oss också ska det...

Men nu är jag hemma...SKÖNT...Jag ångrar inte en sekund att jag flyttade hemifrån...Har ju bott själv väldigt länge nu...

Och det är alltid lika skönt att komma hem...

Dock skulle man ju ha en kille i det här höstvädret att mysa med...ja, elr en hund hahaha(dom är inte lika mycket problem)....


Har sett en hel del tappra människor passerat mitt fönster den senaste halvtimme som jag har varit hemma...
Dom joggar, går med stavar, ute med hunden...Ja, kul att se att vissa faktiskt trotsar regnet istället för att använda det som en ursäkt...som ..hmm..Ja, typ JAG...hahah...

Ne, men älskar sommarregn...Det är väldigt uppfriskande att ta en promenad i regnet ...man blir piggare...


Såg även Emelie på vägen när jag åkte från landet...Hon var ute och gick med musik i öronen...Duktig kicka...=D

Ja, har laddat med två energidrycker även denna söndag, inte så bra  men jag måste...Men jag hoppas att jag under den kommande veckan kan få lite mer energi...Ta lite mer promenader...Och träna..Samt VERKLIGEN äta bättre...Så jag slipper hälla i mig onödigt skit som gör mer skada än nytta...


Men ja nu är det bara att bita tag i skiten som ska göras här hemma..

*Sortera tvätt, TVÄTTA
'Diska
*Rensa kylen
*Vika och hänga in rena kläder
*Dammsuga/Torka golv
*Gå igenom några påsar som jag hittade hos pappa...Med massa grejer jag hade glömt bort att jag hade...
'Kolla igenom brev och räkningar
*Skicka iväg massa mail...

Och ja klockan hon är redan alldeles för MYCKET

I'm a desperat housewife without the rich husband...So I guess I'm just a f*ckin maid


P&K Alexia



Kommentarer
Postat av: laila♥

MATDAGBOK? Kommentera ja eller nej i bloggen :) ♥

2009-07-19 @ 23:59:06
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0