Michael Jackson grät idag

Över Norrköping....Ja, man skulle kunna tro det iallafalll...

Har ju hållit på med städning och det hela kvällen...Så jag tyckte att jag skulle unna mig Mcdonalds....Efter som jag har varit så duktig=D...+ Att imorgon(idag) börjar ju det nya hälsosamma livet fär Alexia...=)

Och då gick jag förbi bibblan...Nere på stan...

Och där blev jag väldigt rörd...

De spelades musik, ljus var tända, det fanns bilder och blommor...Folk hade samlats för att dela sorgen efter M.J :s bortgång...

Det är fantastiskt att se en sån här sak..har ju läst i tidningen om alla hans fans men har aldrig sett det med egna ögon...

Det va verkligen fint....Och det är underbart att se människor göra såna här saker...Och se hur mycket han och hans musik betyder för dom...

Han har verkligen hängivna fans...

Och efter att jag sett det och köpt min mat..så på v ägen hem började det spöregna...Dom stod fortfarande kvar under taket..med ljusen tända och musiken fullt igång...Så jag tror att Michael grät i himlen när han såg hans fantastiska fans bry sig så mycket om han som dom faktiskt gör...Tårar av tacksamhet och kärlek...=D





















(Bild:google.se..tror jag...tog ej nån bild på det jag såg idag...det kändes inte lämpligt)


P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0