Nu ska skabbet duscha=D

Hej Allesammans!

Dålig update, I know...
Men gårdagen blev inte riktigt som planerat...Skulle ha varit hemma hela dagen igår men blev icke så...Var borta från kl 12:30-23:30 och då var jag bara hemma och duscha samt fixa mig...Sen drog jag igen...så kom hem nu hehe

Men idag har jag lite inlägg på lagret som kommer upp under kvällen...Kommer på nya saker hela tiden som jag vill skriva om...But I promise..Idag blire nya avsnitt...och mycket, mycket mer=D....

Men först ska skabbet herself ta sig en ducsh för jag känner mig äcklad av mig själv haha...Så bort med allt gammalt smink och all hårspray jag har i håret...Usch, jag känner mig verkligen som ett trash asså haha...

Så det får bli en dusch nu, sen fixa nått käk och ta tag i städningen..För som ni alla vet så är det ju söndag idag..Söndag= Alexias städdag=D

Ska tvätta också...Älskar att tvätta...Och har massa tvätt...Så skönt med en egen tvättmaskin...Lyxigt värre=D

Alla elr ja dom flesta tycker att jag är sjuk i huvudet som tycker att det är kul...

Men vadf-n asskönt när det är rent och klart sen...Det är ju det som är grejen...
Det är kul att slänga in det i maskinen sen att hänga tillbaks allt på sin plats är ju hur tråkigt som helst...

Hur ska ni spendera eran söndag då???




                                                                                         (Dock är jag inte lika glamourös som Kendra är när hon tävttar..haha)
P&K ALEXIA

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Svar:lite fräck nu va kvinnan där borta andra sidan?:)



Vart bor du nånstans då? =) om din lilla stad har sol!

hoppas du får det trevligt ikväll iaf.

igår som sagt hade man ett jävla skit väder. du kan se på det senaste inlägget så förstår du vad jag menar. har haft så nu snart i en vecka nästan, utan värme och sol :O skandal alltså. så igår väll käkade man, och tog bara allmänt lugnt mot kvällen.



jag har iaf börjat följa din blogg genom bloglovin :D

2009-07-26 @ 17:36:34
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

Svar:lite fräck nu va kvinnan där borta andra sidan?:)



Vart bor du nånstans då? =) om din lilla stad har sol!

hoppas du får det trevligt ikväll iaf.

igår som sagt hade man ett jävla skit väder. du kan se på det senaste inlägget så förstår du vad jag menar. har haft så nu snart i en vecka nästan, utan värme och sol :O skandal alltså. så igår väll käkade man, och tog bara allmänt lugnt mot kvällen.



jag har iaf börjat följa din blogg genom bloglovin :D

2009-07-26 @ 17:36:39
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: jch

Jo, det var en skön och avkopplande kväll.

2009-07-26 @ 18:39:24
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: anonym

Hur kan man leva i så mycket smuts?



Läs inlägg för att se vad jag menar

http://falsksanning.blogg.se/2009/july/lever-i-smuts-haha.html#comment



kram ;) <3

2009-07-26 @ 18:42:02
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0