Onsdag...Bästa Kvällen på länge..1Juli..With A bit Drama!

Hahah...Jag såg nu att inlägget jag skrev om onsdagen är väldigt otydligt och väldigt sluddrigt haha...Vet inte vad som gick snett..Men tar om det här...


I onsdags så bestämde Soffe och jag oss för att vi inte orkade sitta hemma och rulla tummarna...Så kvällens plan blev Wasa..Såklart=D...

Så vid 20:00 träffades vi i stan för lite förfest hos en killkompis till henne, vi kallar honom J...
Där spenderade vi kvällen på balkongen där vi hade lite förfest, såklart hehe...

Sen runt 23:30..tyckte vi att det var dags att knalla vidare till Wasa...Och ja, det var nog väldigt smart...Vid det här laget hade jag svept 5 long drinks och en cider innan jag mötte upp Soffe tydligen..som jag hade glömt haha...Men den var VERKLIGEN supergod...Den rekomenderar jag varmt..



Kom till Wasa...var lagom på lyset...vi slår oss ned vid första bästa bord...Och det första jag ser är...Ja, en av mina drömmar gå i uppfyllelse =)...Fast samtidigt som jag tänkte ..f-n, det är ju han ju...så tänkte jag...ne, det kan inte vara han, jag måste se fel...

Jag tänkte att det var för bra för att vara sant helt enkelt...

Så vi blev bjudna på en varsin dricka av J...Jag drack min älskade Corona som Janni har lärt mig ...elr ja, det var hon som presenterade oss för varandra=)...

Sen tyckte Soffe att det var dags för att gå ut på balkongen och röka...Och på Wasa är det typ 200 000 grader så det är ett måste att gå ut och andas...Det tråkiga är att dom nu har infört drickförbjud på balkongen...Och det är lite jobbigt att behöva halsa bara för att man ska gå utr och ta luft...Wasa är väldigt litet och det är alltid smockfullt med folk...

Så vi kom ut på balkongen...där står han...lutade mot räcket...Jag ser att han ser mig...Även hans FRU..ser mig...(okej, hon brukar inte vara med i mina drömmar haha)

Så helt plötsligt från ingenstans...så säger hon..Nått i stilen..

-Jag får be om ursäkt för min man att han glor/stirrar sådant...
Och ja mina vänner jag höll på att ramla omkull på mina 13cm klackar...för så chockad och mållös blev jag..haha...

Jag visste inte direkt vad jag skulle säga elr göra...Och så sa nått om att
-Fast jag förstår han..hade jag varit man hade jag också tittat...Din bröst är jättefina...
Kan det blir mer pinnsamt för oss båda?för han och mig asså haha...Hon visste inte att vi kände varandra...

Jag bara..Mmm...Tack..

Och sen var min lilla pärla Soffe igång såklart haha...Mina tjejkompisar går alltid i försvars position när det kommer till att förklara att jag har faktiskt ÄKTA tuttar..Hon är la för go...

Så medans hans fru och Soffe stod och högg med varandra...så stod jag och han och bara titta på dom..Och jag höll på att kissa på mig asså haha..Jag skratta så att jag tjöt nästintill...Haha...

Och ja, jag var inte helt klar i huvudet...Men jag kommer ihåg att hon trodde dom var fejk och Soffe försökte få henne att fatta att dom var äkta...Och så tyckte hon att jag hade en fin topp på mig...=)

F-n, såhär i efterhand så ångrar jag att jag inte gjorde en fuling...jag skulle ha frågat om hon ville känna på dom..eftersom hon inte trodde mig...Och i samma veva säga till han..
-Vill du också känna?=) ...haha, inte för att han hade gjort det..men ändå=D...
(Hade jag gjort det så hade hon väl slängt mig över balkongräcket) haha


Sen så säger nån av dom värst vad du vet saker om henne...elr nått i den stilen..Känner ni varandra??

Haha...

Och självklart säger han..
-Det får Jenny berätta...

Då kände jag bara:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Vill inte...

Och så skulle jag försöka förklara för henne men det vill hon inte...Hon gick från att ösa komplimanger över mig till en icke glad fru...

Det slutade med att hon släpade iväg han från balkongen...sen såg jag dom i hallen ...vet inte om hon var upprörd..såg ut som det...

Hon gillade kanske inte att han och jag träffas ensamna...en 21 årig blondin med stora och tydligen jättefina bröst, enligt henne...Det är nog inte så uppskattat...

But who cares, I love it=)...

Sen så såg jag han några gånger inne på Wasa...

På dansgolvet försökte jag dansa upp bakom han..men då flyttade frugan på han..haha...
                                                                                  (Världens goaste brud...hon är så klockren...och vi har lika kul ihopp idag som vi ´hade i högstadiet för 5 år sen...Love you baby, bilden snodde jag från Madde på facebook=) )



Soffe hade inte en aning om vem han var, ni skulle ha hört och sett henne när hon fick veta hahah..


Ja, vad kan jag säga...En toppen kväll var det...

Vid två blev Soffe och jag mutade med Pizza för att dra tidigare därifrån hehe...Så det gjorde...Sen inne på Pizzerian...Precis när vi skulle få våra pizzor..så dök dom 2 upp haha...Det måste ju vara ödet...ellerhur =)

Hoppas att jag springer på han på krogen snart igen..dock utan hans fru hoppas jag..men visst fine, hon får väl vara där om hon vill..Så länge han är där...=D...

Han har tatueringar..tydligen...Det gör han ännu porrigare i mina ögon...=D

Ah, just det drömde en riktigt nice dröm om han inatt...Men det håller jag för mig själv=)

Ooops, jag hoppas verkligen inte att fel personer läser detta...



Vi drog hem och käkade upp pizzan...Soffe skulle sova men helt plötsligt satt hon vid datorn och spelade musik med en öl i handen..haha, vad hände??Medans J och jag låg och typ och halsov...tills Soffe slog hela handflatan i huvudet på mig för att se om jag var vaken haha...

Sen blev det att dela dubbelsäng..Och ja, det var väl runt 800 000 grader i sovrummet...Så man höll ju på att tuppa av, av värmeslag...

Vaknade på Torsdag morgon...det kändes som att kl var 13:00 typ..men hon var bara halv 7 på morgonen..What???
Och jag vaknade med ett leende...för det första jag tänkte på var gårdagens händelse...Och sen det första jag ser är Soffes öl burk på nattduksbordet haha...Partypingla NO:1



Så jag satte mig på balkongen ett tag  och andades...skönt när det är sommar och man kan sitta i typ ingenting...

Vid halv 8 kröp jag upp i hans soffa och somnade om..sen väckte Soffe mig vid 10 elr nått...

Vi drog oss hemmåt då..

Och när jag kommer hem..så har jag inget vatten..WHAT???Ni vet ju själva hur törstig man är dagen efter man har druckit...Och sminket utkletat i hela facet...såg ut som en oljemålning...

Så blev bara att byta kläder...dra på sig solbrillorna och sen ner på stan för att möta upp Soffe igen..för ett 3 besök(vi var tydligen dom jobbigaste kunderna den dagen, fast han egentligen menade dom roligaste =) )...O sen blev det donken såklart...fast det smakade inget bra...Äckligt..Dock fick jag mitt rosa dricksglas=D...

Sen hem igen...pratade med Suzzi ...hon var i stan för hon jobbar för 3...så mötte upp henne..så himla längesen vi sågs sist..så var jättekul att ses...Saknar min H-Barbie(Hardcore barbie)..

Och under tiden vid stod och snacka så stod ett gäng snubbar mitt över...i typ 30-35 års åldern och glodde på mig...elr ja, på mina bröst antagligen..hade rätt urringat...Men det roliga var att en av grabbarna jobbade på min skola när jag gick i mellanstadiet....Och vi bråkade rätt rejält...dels för att jag hatade skolgympa + att han var äcklig och betedde sig sliskigt mot en i min klass...Så det var lite kul men obekvämt att han stod och glodde...Har ni inget bättre för er ??...

Sen på kvällen så tog det en snabb vändning...Jag åkte och bada med Janni, Tobbe och Danne...Vi har inte direkt pratat elr så sen i början på maj...Men det var kul...Skönt att svalka sig...Visst saknar jag henne och det roliga vi har/ haft ihop...men tyvärr så förändras man när man växer upp och vill olika saker...Men vi står varandra väldigt nära...Och jag älskar henne..självklart...Vi får se om vi kommer hitta tillbaks till varandra... elr gå skilda vägar...det är sånt som märks...Men vi har ju hängt ihop sen vi var små skitungar på 16 som gjorde allt annat än skötte oss..=)..
Vi har gått igenom mycket ihop...



(förra sommaren, samma kväll som jag träffade mitt ex..och ja, så här har vi hållit på sen vi var 16...varför tror ni att det jämt bara var killar på våra fester=) )...Plus att tjejer innebär bara drama...


Ah, just det sprang ju på vaktis den här dagen med...Men men..den tiden är förbi...för det har jag bestämt=)


Har inga bilder från kvällen...en bild tog dom på Wasa...men dom bilderna har inte kommit upp än...


P&K Alexia


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tusen tack tjejen! Vad glad jag blir :) Hoppas du haft en toppendag! :)

2009-07-06 @ 23:04:55
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0