Slappa??Träna...What to do

Vilket jäkla väder det är ute då...Brr...Ge mig en mysig kille med tattueringar och muskler..samt rakad skalle=)...Minst 28+ ...=D
Jag mår så fruktansvärt ILLA..Är väl gravid elr nått...Ne, usch så illa hoppas jag verkligen inte att det här...

Vill verkligen inte ha nån unge...NU...Sen kanske...

Ja, då var lördagen planerad..Utgång=)

Jah, vad ska man göra då...Antingen krypa ner i sängen och se på nån serie och lyssna på regnet...elr ta sig i kragen OCH TRÄNA...

Vore ju väldigt duktigt och imponerande om jag träna...Är på piss humör också...och tog tyvärr ut det på fel person...Det var inte meningen darling...förlåt...Love ya(du vet vem du är)

Ska försöka bestämma nu hur jag ska göra...

Och om nån av mina vänner läser...Ringt inte..för jag har satt mobilen på ljudlöst och lagt bort den..Vill inte och orkar inte prata med nån ikväll...


T.T.Y.L.

P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0