Superwoman!

God Evening!

Ja,ni..Nu är det snart Natti natti..

Jag kom hem för en stund sen 1 1/2 tim elr nått...

Idag har jag verkligen varit grym...

Festade ju igår..och jag drack tydligen mer än vad jag trodde...elr kom ihåg hehe...

Blev tydligen 5 long drinks och 2 Corona ute elr ja, 1 1/2 corona..för klantarsle som jag är ..så självklart hade jag ut den på dansgolvet...Fast det var inte mitt fel..För den var så kall och inne på Wasa så var det 200 000 grader så den gled liksom ur handen..Första gången någonsin som det har hänt...Haha..

Men sen kom jag på med att jag drack faktiskt en cider INNAN jag gick hemifrån...Hhehe..den hade jag helt glömt bort...

Brukar inte dricka så mycket...Och vi gick ju ändå hem tidigt..redan vid 02:00...Vi gick ju till pizzerian då..Snacka om att pizzan försvann i ett nafs haha..Brukar aldrig orka en hel..Fast dom var rätt små har jag för mig..Men vem vet..inte jag hehe

Men vaknade ju första gången halv 7 imorse..Sen gick jag och la mig vid 8 o somnade om i soffan till 11 elr nått...hehe...

Men idag har jag faktiskt gjort rätt mycket...

Var ju på donken med Soffe och en liten tur på stan..Sen hem..
Sen skrev Suzzi på msn att hon jobbade på stan så då gick jag och hejade på henne och pratade lite..evigheter sen vi sågs sist...
Sen gick jag hem..och 1 sek efter att jag öppnat dörren så började det rengna..Så hoppade in i duschen för att tvätta bort kletet i ansiktet sen igår...Och har messat lite me Janni...Och då ringde hon upp och sen frågade hon om jag ville följa med och bada så det gjorde vi nu ikväll..vid 21:30 ..vi var i över en halvtimme...Och så spelade vi kubb...

Så kvällen tog verkligen en vändning...Vi har inte setts elr pratat på två månader...Men det var kul..=D...

Och det var första gången i år som jag badade...i en sjö..
Jättevarmt var det...=)

Men man frös verkligen efteråt ..tog en superlång varm dusch...Asskönt

Så nu slängde jag på Sex and the city..och var tvungen att ta mig en iskall cola...Och så har jag pratat med Mr Big...som jag ibland bara önska att han kunde flytta till en annan planet...Iddi

F*ck vad varmt det är...Och så måste jag bädda min säng för jag tvättade dom lakanena igår o har inte orkat lagt på nya...Och nu är jag supertrött och vetif-n hur det ska gå till... =S
Och ligger en stor hög med kläder på sängen som jag har tvättat...

Nån som vill hjälpa mig ???nån frivillig?? hehe...


P&K Alexiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0