Tisdag...Party på Wasa

Igår var det ju party...På en Tisdag...Kan säga att det var Väääldigt många år sen det hände...Var väl typ 16, 17 då...Hehe...
Men det är ju sommar och semester ..=)

Mötte upp Soffe vid 20:00 typ...och så blev det förfest hos en killkompis till henne...Riktigt trevligt..

Jag drack min äckliga baccardi och sprite...Sen vid 23:30 typ...blev det Wasa time..vi tog driven på Donken på vägen hehe...Soffe var hungrig...Gullig som hon är..så gav hon mig en burgare..I buy you one next time=)...Jag brukar alltid äta utan senap och ketchup...Men igår kände jag inte senapen och ketchupen hehe..Så ja ni kan ju tänka er själva =D...

På wasa var det inte alltför mycket folk...Men bra musik..Partymusik=)...

Ja, vad ska man säga om krogen på en Tisdag...Bra musik, inte alltför mycket folk...men KUL hade vi =D...


Det blev lite bilder...Ja, döm inte för hårt hahah


(Nae, soffe sover inte haha...vet inte vad hon gör..Ni får fråga henne hehe)

Haha...


Vi träffade Robban också...hahah...Han var lite ehmm..Dragen haha



Haha....Bra taget va...


P&K Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0