För Blond elr oteknisk?

Ja, det är frågan det..För ca 10 minuter sen höll jag på att slänga ut båda mina telefoner ut genom fönstret och rakt ner i astfalten

Freaka totalt...

Har nämligen inte kunnat lägga över bilder på datorn från min nya mobil(elr nya och nya...den har varit med om mycket för att bara vara ett halvår)...

När jag slutade skolan så fick jag datorn som jag haft under 3 års tid..men för att få den så var man tvungen att lämna in den på rensning först på skolan(ångrar att jag gjorde det)...Och sen jag fick tillbaks datorn så har den varit dum i huvvet...Den har bara svartnat men man hör fortfarande musik och liknande, den stänger av sig självt...Och när ska lägga in bilder så går det inte...men för gick det hur smidigt och enkelt som helst...


Och ni anar inte hur
Så alla bilder som jag tagit med nya telen har jag fört över till min gamla mobil för att kunna lägga över dom till datorn..och nu ikväll så funkade inte den av nån konstig J-VLA anledning...Vet inte varför...Men jag var på bristningsgränsen till att börja tjuta..Ja, så illa var det...dels för att det är 2000 grader i min lägenhet(ja, Jocke ibland har du rätt)...Min bordsfläkt blåser mig i ansiktet som om jag plåtade för nån sexig underkläds plåtning(IRRITERANDE) Då tänker ni..Ja, men idiot stäng av fläkten elr flytta på den då..Hur svårt kan det var liksom???...Måste ha den där jag har den för annars så gör den ingen nytta...

Och självklart är det VÄLDIGT irriterande när man har hur mycket bilder som helst som man har tagit och så kan man inte använda dom...

Men efter att ha slängt min gamla telefon i golvet ..typ 10gånger...För att jag har tappat den ca 1000 gånger sen jag köpte den...Så tänkte att det kanske skulle hjälpa..Ibland gör det faktiskt det=)..Tro det elr ej...Men den här gången verkade det bara bli värre och värre...

Men nu mina vänner så ska jag berätta hur Blondie löste det...Jag hade nya telefon i...Stängde av telefonen för att jag ksulle starta om den..och då helt plötsligt så funkar det som vanligt(när telen var avstängd) Ingen är lyckligare än jag...=D

Så nu har jag lagt över alla bilder...ÄNTLIGEN...Tog mig bara 2 veckor att lista ut hur..och nu hade jag bara rena turen att USB sladden satt i telen och datorn medans jag startade om den ..haha...

Ja, ibland lever även jag upp till min hårfärg =D..Men det bjuder jag på...


Men ikväll kommer det upp massa bilder iallafall..nu när jag äntligen har tillgång till dom...=)


P&K Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0