I'll be back tonight

Hej Allesammans!

Njuter ni av solen lika mycket som jag?? Det hoppas jag verkligen att ni gör..

Just nu är jag ute hos mamma för hon fyller år idag... GRATTIS =)

Somnade igår väldigt tidigt, redan klockan 5...Hahaha
Var väldigt trött efter en dag ute i värmen...
Men nu är jag pigg och ska sätta mig ute i solen med en kall cider hade jag tänkt mig=)...

Men ikväll ladies and gentleman så kommer det bli MÅNGA inlägg...Dels så ska jag dra igång kategorien "Girls Next Door", Britney Spears och Xtina ska vi också dra igång...Sen lite skvaller från kändis världen såklart=)..

Det kommer bli långa inlägg, mycket bilder och videos...

Och så måste jag ju självklart berätta om min Turkietresa ellerhur??? hehe...
Och Studenten...


Men nu blire solstolen och en kall dricka=D...

See ya tonight

XOxo Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0