Jag Dejtar Nick Hogan!

God Morgon Bloggvärlden!
Sovit Gott??

Det har jag iallafall gjort..Var helt slut igår efter att ha legat ute i solen hela dagen och i poolen...Så det blev sängen direkt när jag kom hem...

Nu sitter jag i sängen med min blåbärs smoothie

Hade två jättesjuka drömmar inatt...
Dels så drömde jag att Soffe och jag hade bestämt att vi skulle gå ut och käka och dricka innan vi drog till Palace...Men jag blev helt enkelt aldrig klar..Helt sjukt...Jag blev 4tim sen...så att middagen fick vi skippa men ut kom vi...Men jag kunde verkligen aldrig bestämma mig...Men gumman, var inte orolig...Detta komma aldrig inträffa på riktigt hehee =)..Promise...

Och sen så drömde jag att jag och Nick (Brooke Hogans brorsa) var tillsammans haha...Helt sjukt..

Men det sjuka va att första kände jag mig som singel och var på jakt efter en grabb..men sen helt plötsligt insåg jag att jag hade ett förhållande och att han var j*kligt het min kille...Haha-...Helt sjukt...Vart får man all t ifrån egentligen??

Ne, nu måste jag skynda mig på lite...Ska dricka upp min smoothie...Sen så blire powerwalk...Ska även köpa blondering på vägen...

Vi hörs ikväll elr senare...För då kan jag lova er att bloggnörden är tillbaks...Ikväll är det bloggen som gäller...
Och ni som älskar Girls Next Door(Girls Of the playboy mansion) bör verkligen kolla in här senare ikväll...för ikväll så har jag bland annat videos därifrån och lite annat...




T.T.Y.L


XOxo Alexia



Kommentarer
Postat av: julia

Ja, vad kul! Den måste jag kolla på! (:

2009-06-27 @ 17:21:30
URL: http://juliawilbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0