Ny Morgonrutin!

God Förmiddag Allesammans!

Shiiitt, vad trött jag e...Hänger knappt ihop...Somnade väldigt sent inatt...Och gick upp kl 8:00...Tvingade upp mig själv då för det blir inte bättre av att ligga kvar..Så drog på mig lite kläder...Det fick bli en kjol och ett linne...Fylla vattenflaskan och sedan ge sig ut på en powerwalk=D..Kände mig VÄLDIGT duktig efteråt och jag hela den sträckan som jag hade planerat också..utan problem..Så jag hoppas verkligen att jag tar mig upp imorgon bitti också och går då med...Så jag kan nå mina mål samt må bättre...

Gick 1tim...Blir att gå och ikväll sen med Josip...Vi har gjort en deal...Och inte f*n tänker jag vika mig =)

Vet inte om det blir gymmet elr träning med Carmen Electra idag..har inte riktigt bestämt mig än...

Efter min powerwalk så blev det lite havregrynsgröt med lite, lite äpplemos och mjölk...Men åt typ bara hälften det blev inget gott =/...

Nu ska jag väl ta och städa här hemma...Har 4 påsar med kläder som är rena som ska hängas in i garderoben och vikas..Och måste sortera bland mina grejer för allt får inte plats i min lilla lya...

Solen steker ute idag..som alltid













P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0