Slå ihjäl Alla bananflugor= kvällens uppgift!

Haha, nae knappst så illa är det inte men somsagt rubriken är ju det viktigaste för att få folks intresse hehe..

Åh, vad skönt...har precis kommit hem från en helg på landet...Så skönt att vara tillbaks i sitt eget hem...
Tänkte blogga mer sen(som jag alltid säger, jag vet) men ska verkligen försöka hinna med det ikväll...har lite att stå i med nu...

Är fortfarande sjuk fast febern verkar vara borta..Men får kallsvettningar emellanåt så den kanske inte är borta helt..Men stannade i affären på vägen så har bunkrat upp med energidrycker till kvällen..=D..Ja, jag vet att man inte ska dricka sånt och speciellt inte jag som redan har problem med hjärtat och hjärtklappning...Men måste idag om jag nu ska orka fixa det som ska göras...Eftersom jag har så lite krafter just nu...

Har precis öppnat en energidryck och shiiit vad söt den var...längesen jag drack en så kanske är därför...Förra sommaren var jag besatt av energidrycker...


Ne, nu ska jag sätta igång och städa och möblera klart...Så att jag kan vakna upp imorgon bitti med ett leende på läpparna och ta vara på morgondagen...Finns det nått värre än att vakna upp till ett bombnedslag??( Och nej grabbar jag snackar inte om Angelina Jolie =) haha)....


See ya tonight!












                                          Alexia Önskar er alla en trevlig söndag kväll!


XOxo Alexiia



(Bild: google.se)

Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

tack tjejen :) jag älskar att vara mörkhårig :) har varit blond en gång och jag ser ut som en polack, haha. Men du är jättejättefin i ditt blonda, så go for it :)

2009-06-21 @ 20:53:20
URL: http://malinm.se
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Ingen orsak :)

2009-06-21 @ 22:04:18
URL: http://malinm.se
Postat av: julia

Söt blogg! (:

2009-06-22 @ 01:40:11
URL: http://juliawilbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0