Trevlig Midsommar!

Glad Midsommar på er!

Tiden går fort när man har roligt =)...

Idag blir det dock inte som jag hade önskat, tyvärr..Men men...
Är fortfarande sjuk, SÅKLART...Har varit sjuk i evigheter känns det som...

Så idag blir det inget partaj=(..Men inte hela världen..Festa kan man göra närsom...

Och tänker knappast göra det med feber o förkylning...

Så idag blire..Först ut till mamma och ikväll ut till pappa...Who cares liksom??..För mig är inte Midsommar en supardag, känner mig lite för gammal för det...Men självklart kan man dricka o ha det trevligt..Men se vem som blir fullast på midsommar  har aldrig direkt varit min grej....

Förhoppningsvis har jag skaffat mig en redig karl till nästa midsommar haha(om man nu har tur och lever då)...
Så att man kan få en vuxen midsommar..Gärna ute på landet i en röd stuga vid vattnet, perfekt sommarväder, god mat och dricka...Med de närmsta vännerna...Håll tummarna hehe=)

Så nu får jag väl ta och kravla mig upp ur sängen..Måste ju fixa till mig lite iallafall ...Nån som vet hur vädret är??

Hörs lite senare..


XOxo Alexia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0