Party..Ses I dimman!

Hej Allesammans!

Är ute hos min farsa så kan lika gärna uppdatera lite...Ska snart åka hem och börja fixa mig inför kvällen..Funderar dock på att springa ner på stan ochkollaom det finns någon billig Sverige tröja..Vore lite skoj..Eftersom det är Sveriges Nationaldag idag...

Kom även på att jag har ju färg hemma som jag köpte förra året...Till ansiktet..Men vetifan om jag orkar hålla på och trixa med det...

Men en Sverige tröja till min vita kjol och min fina, vita studentmössa vore snyggt...Vi får la se hur det blr..Ska försöka ta massvis med bilder idag också...Ska ni ut??


Jag ska ut ikväll iallafall...Med Soffe, Madde och C(K)lara..Ska bli superkul...Ska bli intressant att träffa Clara eftersom jag inte har sett henne sen vi gick i högstadiet ihop...MÅNGA HUNDRA ÅR SEN...


Hoppas att det blir bättre väder framåt kvällen bara, vill ha MASSA sol...

Var ute i onsdags med Soffe och Carro på Wasa...Var kul...Dock kändes det konstigt att inte Ante var där..Dock hade jag han i telen när jag gick hem..Gick hem ensam från wasa, BARFOTA..SMART VA???..Tror mig sånt ä inget jag brukar göra men ibland måste man tyvärr..Var så kul..Hade kort klänning på mig..Och han killen i garderoben stod och tittade på mig när jag klädde på mig joggingbyxor och en stor svart  tröja som jag gömde mitt blonda, långa hår i...Haha, han bara stod och log....Hade hur kul som helst..Men ikväll tror jag det kommer bli ännu bättre...

Får väl börja dricka lite tidigare kanske...Haha..+ dit vi ska ikväll är det massa äldre grabbar...30 + come 2 mama=D

Är lite trött på Wasa på ett sätt...Trångt och bara massa aspackade människor...

Ne, nu måste jag dra mig..Me återkommer den 15 Juni..

Med massa bilder och inlägg...

Take Care

P&K Alexia







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0