Kendras nya Show

I'm still awake..Yeah...Och faktiskt inte trött för fem öre..

Mr Big ringde vid kvart i 4 ungefär...Han trodde väl att jag sov..Han brukar tycka att  det är superkul att ringa och j*vlas bara för att han går så tidigt...Det tycker han är superkul...Men istället för djävuls skrattet så blev det en besviken röst i andra änden..Hehe, ne...det var inte så farligt...Vi pratade över en timme så...Och jag är fortfarande jätte pigg...Kl 7 har jag tid i tvättstugan..Ska bli så skönt att äntligen få tvätta och bli av med allt...Visserligen har jag en tvättmaskin i lägenheten...en liten..Men dels så får jag inte plats med så mycket där i..+ att jag gillar att tumla kläderna lite innan jag hänger upp dom...blablabla..Ointressant housewife snack =D

Så snart är det bara att ta sig upp ur sängen..och börja tvätta och fortsätta på städningen =/

Ute är det jätte mulet och disigt(hur stavas det? )...Så har svårt att tro att det blir nått toppen väder idag...Då borde det varit strålandesol nu..elr ja ni vet vad jag menar..så som en riktig sommar morgon ska se ut...Som när man var liten...

Shiit...Vad ljust det var ute inatt...Har ju somsagt varit vaken och kollat på sex and the city bland annat...Och det var verkligen ljust ute inatt...Kl 3 såg det ut som kl var 11 mitt på dagen ungefär...


Ah, just det..Kendra Wilkinson ni vet..Det blonda yrvädret från Girls Next Door elr som vissa av er känner igen som "Girls Of The Playboy Mansion"...Har ju fått en egen TV Show...Som handlar om hennes liv nu efter Playboy Mansion livet...
Man får följa henne i hennes vardag och så..Se hur hon klarar sig på egen hand(så har jag uppfattat det som iallafall) men självklart går u programmet på kanalen E!...Why, if I might ask?...Varför liksom...Varför går det inte på 3:an, 5:an elr MTV...Kanaler som istort sett ALLA har...

Elr ja, visserligen har ju inte jag heller några kanaler...har nyligen flyttat till en ny lägenhet så har inte orkat styrt med det än...Men ska fixa det snart...

Men min mamma har sån box man spelar in..även min lillebror och pappa..Så det hade jag kunnat lösa..

Jag hoppas, hoppas, hoppas ,hoppas, hoppas VERKLIGEN att hennes egna serie kommer hamna på kanal 5 elr nån annan vanlig kanal...Så jag kan se det...

Jag visste att Kendra skulle få sin egna show..men hade inte en aning om när den skulle börja..
Men som tur var så var det en gullig tjej som kommentera på min blogg och inne på hennes blogg såg jag att Kendras show drog igång idag...=(





Kendra is shakin' her ass...I wish I could move my body like that.
..



En bild från kendras nya show(bild:google.se)


XOxo Alexia

Kommentarer
Postat av: julia

Åh, så synd att du inte har E!

Jag tror nog att den borde kunna ses på www.Eonline.com, men jag kan tyvärr inte hitta den. "/

Antar att den kommer att gå i repris ett antal gånger som alla andra program på den kanalen gör, så du får säkert chans att se det nån gång (:

2009-06-22 @ 11:42:56
URL: http://juliawilbertsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag deltar i en tävling som Veckorevyn har ordnat där flest röster vinner en dator. Jag skulle bli väldigt glad om hade lust och rösta! Det enda du behöver göra är att trycka på länken och sen på snäckan!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351



KOmmentera gärna tillbaka!! Och TACK så mkt!

2009-06-22 @ 21:55:19
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Anna

Heeej

ser att su har skrivit en del sen man va inne och kollade roligt att läsa =)



ja jag tänkte inte så långt du sa ju det till mig kom jag ju på



hinner inte i veckan vi åker iväg på onsdag kommer inte hem förens fredag och sen ska jag jobba hela helgen kanske nästa vecka? =)



ha det gött stumpan



Puss

Anna

2009-06-22 @ 21:56:55
URL: http://Http://www.frippeoanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0