Klantarsle No:1!

That's Me...

Åhhh...jag blir så trött på mig själv ibland asså...
Gick upp imorse vid 7..Sov på soffan i natt igen..Mycket bättre...Kommer upp vid 7 då och är pigg direkt...

Ja, vad tror ni jag lyckades med det första jag gör då??Jo, spilla KAFFE  över HELA min vita tapet...DUKTIGT!
Jag bockar och bugar för alla era applåder =)...Haha...

Tänkte koka en kopp kaffe innan jag gav mig ut på powerwalk(man förbränner mer då) och självklart så hade jag ju inte satt på locket ordentligt på kannan(man är ju inte helt 100 kl 7 på morgonen)..så självklart åkte det av och jag fick hett kaffe på mina händer, på spisen, på golvet och väggen haha...Trots att jag kokade endast 2 koppar låter det och ser ut som om jag hade kokat 10 koppar...

Men nu är allt upptorkat iallafall..Men snacka om att jag vaknade när jag fick hett kaffe på hela handen och armen..Ett litet tips för er morgontrötta kanske??Hehe..Skippa iskallt vatten i ansiktet och häll hett kaffe på er istället..Ne, skämt åsido.


F-n vad irriterad jag var på blogg. se för en kvart sen...Kom inte in på min sida med mitt lösen och kunde inte kommentera på andras bloggar som förövrigt inte hade den design dom har egentligen...Pga strul

Men nu funkar allt igen...Tur..

Ne, ni nu ska jag ut och powerwalka så att jag kan bli lika het som Kendra...Ber till Gud varje kväll för hennes kropp hehe..But I still want my big booobs...Dom är äkta och gjorda av Mcdonalds=)...

Ha det  toppen ute i det vackra vädret idag..för det ska jag ha ..See ya later





                                                                                                       (Bild: Google)







Take Care


P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0