Linda Rosing= Mediakåt

Först och främst jag känner inte Linda, har aldrig träffat henne...Man ska aldrig tro på allt som står i skvallerblaskorna...
MEN jag såg henne i Big Brother och Den rätte för rosing samt läst lite i hennes blogg...
Och jag har aldrig orkat engagerat mig i henne förrut...Jag har hållt mina åsikter för mig själv men efter att ha sett "Den rätte för Rosing" så har jag väldigt svårt att vara tyst längre...För det enda jag tänker när jag ser henne elr hör hennes namn...är ...Vad f-n håller hon på med????!

Seriöst, vad håller bruden på med =S...

Hon är nog Sveriges Mediakåtaste människa ever...Hon gör verkligen ALLT för att hålla sig kvar i rampljuset...
Men visst man får väl samtidigt beundra hennes starka vilja att stanna kvar i rampljuset(hon gör ju allt hon kan för att inte glida iväg och bli glömd men tro mig Linda, dig kommer vi aldrig glömma), men hon har ju verkligen sålt sin själ  till djävulen...Och allt bara för att få va en "Kändis"..Elr ja B-kändis är hon ju...Now and forever...

Det är så sorgligt och tragisk att bevittna alla hennes försök...Ge Upp

Jag hade inte sagt nått om hon hade stått för det hon pysslar med...
Men det sorgliga är ju att hon gör ju inte det...Ena stunden står hon i skolor och föreläser om utvik och att hon ångrar sig och att man ska inte vika ut sig sen en månad senare ja, då är hon på omslaget av FHM...Snabba svängar

Och visst får man har sex i Big Brother huset om man vill det...Men ganska respektlöst om man har två barn hemma...Kanske dags att tänka sig in i deras situation???...


Sen efter Big Brother har det ju varit  utvik, sångkarriär(elr vad ni vill kalla det), dröm om playboy, politiker, föreläst i skolor om utvik,  porrstjärna drömmar...Ja, listan kan bli lång...

Sen tillbaks i rutan med sitt eget programm som floppade(vilken chock, dah)...Jag såg några avsnitt...för att jag hoppas på att få en annan bild av Linda men den bilden jag hade gjordes bara värre...Det blev ju inte direkt bättre när du sprang omkring och höll på med en 19 åring(inte ens jag som är 21 rör 19 åringar)...Och din dotter är 15...Hon skulle säkert bli
ÖVERLYCKLIG      Men vem vet...det kanske bara var till för bra TV? Men tycker ändå synd om din dotter att behöva se sånt...Men sen kom det ju fram att det var en vadslagning från Hugos sida(det skrev han på chatten till nån som frågade han)Tack gode gud...Men det var jag nästan säker på hela tiden...Det kändes så konstigt hela grejen...Men ne usch, usch....

Och tillslut valde hon ju såklart Hugo, kan dock inte förstå att hon valde han framför Ejjan =S...Men men...

Nu har hon ju hittat en snubbe som hon ska ha barn med...Så vi får hoppas att hon inte ställer upp på mer Crazy stuff...För barnets skull...


Linda, hade du varit 19-25(och ej haft barn) så hade jag inte sagt nått men du har 2 barn och snart 3 barn...Ens beteende påverkar ens barn...Fatta hur det måste kännas för dom i skolan...


Så, snälla sluta va så Mediakåt....






(Hittade på en tjejs blogg men antar att hon hittade den på Lindas elr google, men jag är väldigt tacksam och glad över att min mamma inte lagar mat isåna här kläder)



Lindas musikvideos and Live

Live i Big Brother Och här har ni en låt som jag tycker passar inlägget =)... (Jag tycker inte att Linda är en Hora, men Mediakåt så det heter duga) Ni tänker säkert...varför flyger du på Linda...Men är så upprörd på henne just nu för jag såg henne på "Den Rätte För Rosing" för inte så längesen... Men nu har jag sagt mitt... Har faktiskt Lindas Bok..fick den i julklapp av nån konstig anledning... P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0