Rån och Mord!

God Morgon allesammans elr God förmiddag kanske passare bättre..Hehe=)

Jag har fortfarande inte gått upp..Mår fortfarande inget bra..

Vill tillbaks till KEMER ..NU..=(..Hate to be home..

Somnade rätt sent i natt..Somnade efter att jag skrev inlägget om Linda...

Tänk om jag hade haft en god frukost hemma som på bilden=(

Usch, hade såna hemska mardrömmar inatt...Drömde om rån och mord...Men jag klarade mig..J räddade mig...Han skyddade mig  hehe...

Ja, idag blir det nog  TV dag..Ska försöka ge mig iväg och köpa lite käk...Måste ha en Coca Cola känner jag..=)

Ska uppdater mer till kvällen...Men måste få i mig lite käk nu...


Hörs ikväll =)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0