Shady Love!

Gillar verkligen "The Real Slim Shady" videon...Den är klockren + att Eminem ser ut som en riktig nalle i sina svarta baggy-jeans och sina vita stora t-shirt..När man ser han vill man bara krypa upp i hans knä och somna i hans famn=D

 

                                                                                                                                                        
Enjoy it =)
P&K Alexia


Rätt kul gällande videon.. När jag gick i nian så tyckte jag att jag skulle få göra detta i skolan..Med två lärare utklädda till livvakter och några tjejer som var blonda och klädda som jag..Hahaha men det fick jag inte...Fanns ingen möjlighet till det haha....Så blev without me med egen text istället=)..Gick lika bra för det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0