The Cleanin lady has arrived!

Hej Allesammans!

Ska skriva lite kortfattat om mig själv i inlägget under, senare idag.

Idag har jag verkligen tusen saker att göra, men medtanke på vädret vi har idag så passar det utmärkt att fixa och trixa med det idag...

Kom hem från Turkiet i Torsdags morse så har ju lite att ta igen av den gråa vardagen+ att jag lämnade min lägenhet som ett bombnedslag...Det blev ju inte bättre när jag istort sätt tömde hela min STORA resväska på golvet heller...Så vardagsrummet/sovrummet(bor i en 1:a) ser ut som F-N rent ut sagt..Så det måste jag VERKLIGEN ta tag i..Suck..
Ligger kläder ÖVERALLT


Plus att jag har lite disk också...

Men idag blir det nog storstädning av hela lägenheten...(Var är mina energiedrycker, GE MIG..I NEED IT SO BAD)

-Tvätta kläder
-Skura kaklet i badrummet, städa badrumskåpet m.m.
-Fixa ordning i lådorna i köket(har inte gjort det sen jag flytta in) oops...Keep it our secret=)..
-Fixa i min LILLA klädkammare...elr ja snarare garderob...Den är så sjuukt liten..vet inte vart jag ska göra av mina kläder...
-Kolla vad jag ska sälja(lägger upp länk här sen till mina Tradera auktioner)
-Dammsuga, skura golv...m.m.
Ja listan kan göras lång hehe...Får se hur mycket jag orkar...

Nu är det bara en vecka ...elr ja en och en halv tills STUDENTVECKAN börjar =D...För jag ska ta STUDENTEN..FY F-N VAD JAG ÄR BRA....Hahahahaha


Ett JOBB Tack!                                                        (Bild:Google..Tilde Fröling)


Bloggar mer senare..I promise...Ska lägga upp lite bilder från Turk(i)et...Och lite bilder på saker jag har köpt både där och hemma...m.m.
Ska även försöka få till en snygg sida här på bloggen...

Nån som vet hur man lägger in bild där det nu är grått??..Alltså bakom rammen...Vore jättetacksam för all hjälp jag kan få!

Ha en trevlig dag!

Så hörs vi senare..

Later...

P&K Alexia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0