Vill Inte Vara Sjuk!

Hej Mitt I natten!

Vad gör ni??Antar att alla är ute på partaj ...Men inte jag för jag är sjuk...=(...Har haft feberfrossa sen jag klev av planet i Torsdags morse...
Ni kan ju tänka er själva...I 7 dagar har man sprungit omkring i endast bikini, korta kjolar och sandaler...I 40 graders värme och så kommer man hem till 10 grader =(...Snacka om omställning...


Men nu mår jag lite bättre faktiskt...Är så uppe i varv för jag har pratat med en kille på msn som jag träffade i Turkiet...Och vi har rätt ut allt missförstånd nu...Så nu är allt lugna gatan igen=)...Önskar dock att jag var rik så att jag hade kunnat åka dit efter studenten och vara där hela sommaren...Men tyvärr är inte fallet så, än...BlondinBella, langa över lite cash är du gullig=)...Jag har kontonr 76** ****** Hahaha....


Ja, som ni säkert läste i förra inlägget så hade jag ju en hel del jag skulle fixa och trixa med under dagen..Hann med lite grann..Mådde så dåligt så var tvungen att avbryta...kände mig jättekonstig..Yr och illamående...Och fick även feberfrossa nu på kvällen...så inte så kul...Hoppas det går över snart...

Fick lite Mcdonalds käk idag..Hyfsat gott...Man har ju inte ätit så mycket den senaste veckan i Turkiet..Fanns inte så mycket jag tyckte om..dom hade aldrig pomme elr sånt..utan bara ris och pasta...Jag åt en jättegod kyckling gryta i curry(som inte smaka curry och var vit) haha...med ris och sallad..det var jättegott...Annars var det mycket fisk...



                                                                                  

                                                                                    (Här har ni en sjukling bild på mig, den bjuder jag på =) )...






Så nu ikväll har jag mest legat i sängen och
tittat på Sex And the city(Jocke har varit så snäll och lånat ut sitt playstation, för min DVD är paj) och sen har jag legat och tittat på Mia och Klara på datorn...Min kära lilla dator som jag snart ska lämna in på rensning i skolan=(....Men får tillbaks den 15 Juni (tror jag det var)...Tur det..=D


Ah, just det fick en torkställning av min pappas tjej...Den är superbra, har kört 2 vita maskiner idag..För nu har jag äntligen nånstans att hänga upp kläderna..Har en liten tvättmaskin i badrummet(bor i en etta så det är en sån där liten ni vet)...Tusen Tack!


Imorgon blire väl att ta tag i det där med städning och röjning...Så får verkligen hoppas att jag blir frisk tills imorgon..Har sjukt mycket att fixa med...Vet inte hur jag ska hinna med allt...


Take Care!

P&K Alexia











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0