I Love Carries Lägenhet!(WANT IT SO BAD)

                                      
Sex And The City
!


                                                (Bilder:google.se)


Nån mer än jag som ÄLSKAR Sex And The City och kan se det om och om igen???=)...Tror att det är väldigt många som är som jag...och jag tror att de flesta kan relatera till nått avsnitt och vissa till flera...Elr till Alla kanske till och med hehehe...

Jag kan se mig själv i många avsnitt...Och jag har faktiskt en egen Mr Big...Visst han är inte lika stilig som Mr Big är(men han kan säkert vara om man ville)...=D...

Men han har kännt i några år nu...Han är äldre, vi har varit KK till och från(inte när jag har haft pojkvän)...Och han är precis som Mr big även om han är tillsammans med nån så skulle han inte tveka en sekund på att ligga med mig...Iallafall inte då han har haft förhållande...Men jag är emot otrohet så jag säger alltid NO, NO ,NO...

Men dock tror jag inte att det kommer sluta med att han och jag gifter oss...Heheh...Vi är redan som ett gammalt gift par ibland...Dock inte gällande sex Hehehe...;D

Jag kan mest relatera till Carrie och Samantha..Jag är en blandning av dom två...Jag är ingen som ligger runt som hon gör men jag älskar Sex lika mycket som hon gör...=D...


Och självklart har ju Carrie drömlägenhet...Skulle så GÄRNA flytta in i den...Här har ni lite bilder på min drömlya som singel...














P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0