Andreas från Idoljuryn???!!

Har precis vaknat och det första jag tänkte när jag slog upp mina små grön/bruna klot var..."Vad f-n är det som håller på att hända???!"

Nu ska jag berätta något för er mina små vänner.

 

Min natt har bestått av olika drömmar med Andreas Carlsson i huvudrollen.

Jag har drömt flera olika drömmar och ALLA, menar verkligen ALLA var han med i.

Vad är det som håller på att hända??Är jag påväg att lämna badboy-träsket??!

Är det för att jag satt och funderade på att bli brunett igår??Håller jag på att bli överseriös??!!

Andreas är snygg, absolut..Men jag har alltid tyckt att han är lite för snygg, lite för fjolligt utseende(tidigare år som jag har sett han i idol)

Men tycker att han blir bara manligare och manligare för varje gång jag ser han nu haha..I år ser han faktiskt ut som en man.

 

Förr tänkte jag alltid:

Vad tänkte Hannah Graaf???!!

Men nu förstår jag PRECIS vad hon tänkte.

 

Så ja, jag får väl helt enkelt acceptera att mina drömmar inte längre kommer handla om Eminem elr liknande grabbar...Men det är ju inte fy skam att få ha v--a drömmar om Andreas Carlsson heller för den delen..Det blir som bäst när han har den där svarta luvtröjan

 

XOxo ALexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0