Baby, I'm back

Hello Cuties!

Alexia is back and here to stay=D..

Shit, vilken vimsmaja jag har varit den senaste tiden med mina bloggar..Byten hit och dit.

Hade den här först
www.alexiia.webblogg.se sen bytte jag till www.golddigga.webblogg.se och sen till www.poison.webblogg.se och sen www.metrobloggen.se/poison och nu är jag tillbaks här på Alexiia..Där jag hör hemma.

Att jag skapa en blogg som heter golddigga var mest på skoj...Eftersom jag är raka motsatsen och absolut ingen GOLDDIGGER , men varför förknippas med det namnet då..Så då blev det yttligare byten..Men nu är det denna blogg som gäller..

Har massa updates... Studenten och Turkiet är 2 av dom...So I hope you will enjoy it=D





XOxo Alexia


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Oooh tack så mycket !! :D

2009-09-21 @ 16:26:49
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

jätte bra sj? :)

hahah ;D

2009-09-21 @ 16:57:45
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0