Onsdag 23/9-09





Aj, aj miitt öga...Har fått in nått skit i ögat inatt när jag sov..Antagligen smink..Somnade med sminket på och hade massa glitter på mig igår så det är väl antagligen det som är i mitt öga nu..

Hoppas verkligen att det försvinner, det svider och rinner som f-n.

Idag har jag verkligen legat däckad hela dagen...mitt skitdåligt, det är visserligen självförvållat till viss del men jag känner även att det är annat som spökar..Hoppas jag slipper feber bara, har haft feberfrossa och kallsvettningar hela dagen..That really sucks..

Så har spenderat min dag i sängen i min rosa mjukisdress.

Igår var det meningen att jag och Janni skulle till Wasa och fira hennes birthday..Men så fick vi höra(efter att vi var fixad och redan hade börjat dricka) att wasa har blivit av med sina rättigheter så det var STÄNGT.

Så vi åkte lite bil med Danne och lyssnade på musik...Kvällen slutade rätt tragisk men jag fick iallafall sjunga "Ja må ha leva" för kung och fosterland innan det gick utför.

Idag har sovit istort sett hela dagen eftersom ögat gjorde så ont.

Imorgon har jag tid hos frissan kl:08:30..Det ska ske en rejäl förvandling(om jag vågar.)

Hoppas att ögat är bättre.

Har lite bilder från igår som är tagna med min skitkamera..ser ut som ett lik i facet..men Janni tog bilder med sin digitalkamera så jag hoppas jag kan få dom imorgon elr under helgen..Mycket bättre kvalite..






Bakom ser ni min fina tvätthög haha

haha..trust me såhär ser inte sminket ut egentligen...verkligen fjortisvarning här..


Haha somsagt min kamera suger..Ni får bättre kvalite när jag får bilderna av Janni..


XOxo ALexia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-25 @ 12:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0