Störd Brud!

Är så STOLT över mig själv just nu hahaha..
Jag både ÄLSKAR och HATAR att DISKA...Ja, FAKTISKT!

Jag gillar att diska för att det blir rent och fint..Men jag hatar att diska för att det är så tråkigt, ibland kan det vara kul.

När jag diskar så har jag alltid högsta volym på stereon och befinner mig under tiden i min egna lilla värld. Jag dansar och sjunger för glatta livet, när jag nu tänker efter så är det kanske inte så konstigt att det ser ut som en 5 åring har diskat när jag är klar..Hahah...

Men jag är lååååångt ifrån perfektonist...Jag behöver inte diska 1 glas, 1 tallrik och bestick utan diskar snarare varannan dag ...Okej, ibland kanske det blir fler dagar än så hahaha...

Fast sköljer alltid av disken så att det inte finns några matrester..


Förr var jag dock VÄRRE..Ganska så mycket värre..Men lilltjejen har lärt sig nu =D.

Flyttade hemifrån som 18 åring...Då kunde jag få en chock väldigt många gånger när jag tog tag i disken hahaha..
Nej, det var inte som i RENT HUS...Men vissa odlingar har man väl stött på hahaha..
Både jag och min partner in crime(tänker inte nämna hennes namn här, jag står för mitt eget skit haha)..

Vi kunde dela dessa små hemskheter med varandra, knappast att man vill berätta det för "vanliga" människor..Dock är det ju flera år sen så nu kan jag dela med mig av mina mörka hemligheter hahah...

Så det var inte så trevliga tider det hehe..

Diska 1 gång i veckan..Är verkligen INGET jag rekomenderar.

Men det var inte det jag ville komma till..

Nu när jag diska..Var bara några glas..Men jag blev ändå så impad av mig själv haha..Samtidigt som jag diskade så stod jag och tänkte tillbaks på den skabbtiden med både ett leende och kväljningar...

Det som jag stod och tänkte under diskningen var följande

F-n vad duktig jag är
Shit, jag är verkligen grym
F-n vad stolt jag är

Hahah...

Just för att det var endast 4 glas och 2 bestick...Och jag tyckte att jag var JÄTTE duktig som ställde mig och diska undan det...Bara så där..
Det hade inte hänt för 2 år sen..


Hahah, ja lite onödigt disksnack hahah...Men men min blogg och jag skriver vad jag vill =D



Bild: lånad google.se


XOxo ALexia


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv Haha okej :D

2009-09-28 @ 16:36:38
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0