Pappas Bästa present!

Hahha måste skriva nått kul innan jag slår ihop mina små gröna...

Min pappa fyllde ju år i fredags ...Samma dag som Persbrandt=D..

Han hämtade mig efter jobbet..Han bor på landet och jag bor i stan ...

Så sa han ...Jag har köpt nya glasögon..

A-Jaha
p-Dom ligger i fodralet
A-Jaha ok..(var väldigt ointresserad)
P-Men kolla då
A- jaja, okej
 Så jag tog fram brillorna och utbrast

A- det är ju såna här Persbrandt har
P-Va??, nej det är det väl inte
A- Jo(jag var redan igång och testade dom.)
P-Är det ??..Ja nu när du säger det så kanske det är så(pappa är väldigt glad nu)

Så när vi kom hem så satt jag och fota järnet med dom på hahaha...

För skoj skull

Så sa jag på skoj att

AH, men pappa jag sa ju att du hade likadana brillor som Persbrandt och det är min present till dig hahah ...Ne, skoja...Fast jag sa så =D

Sen berättade jag även för han att Persbrandt och han hade samma födelsedag så då blev han glad igen..

För han gillar Persbrandt som skådespelare...Det gör jag med men visst självklart är det väl lite mer än det jag gillar =D..Men det är ju för att jag är en tjej på 21 år som gillar äldre män och Persbrandts look och röst är ju idealet...Micke skulle lika gärna kunna varit min mattelärare, jag hade varit lika tänd på han ändå..TRO MIG...Det handlar inte om att han är MIKAEL PERSBRANDT, det är inte hans namn och status som gör han het...det är hans look och framförallt ansikte och röst.


Jag har vuxit upp med "Beck" och Micke P..Båda mina föräldrar har bland annat följt Beck sen det började..
Jag har stor respekt för han som skådespelare...Han är enormt begåvad.

Här kommer lite roliga bilder från när jag lekte med brillorna hahah... Ta det inte alltför seriöst för det gjorde inte jag..Ser inte klok ut i dom..men det är inte det, det handlar om =D







Hahhha...Skratta och gotta er hsahaha


XOxo Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0