Grattis Lillbrorsan...17 år 4 september

I fredags fyllde min älskade lillebror år..elr ja, liten och liten är han väl inte direkt..Han både jobbar och övningskör, så stor har han allt blivit=)..

Nästa år fyller han 18, usch vill inte ens tänka på det.

Då man ska behöva vara orolig varje helg, inte pga att han missköter sig utan för att det finns så många j-vla idioter därute som inte kan sköta sig.

Jag har visserligen också varit 17 och 16 med för den delen och gjorde värre saker än vad han har haft för sig(hoppas jag)... Men jag har alltid känt att jag klarar mig själv och kan ta hand om mig på ett annat sätt, just för att jag har varit med om både det ena och det andra + att jag vet hur nattlivet går till.

Men han klarar ju allt annat så förhoppningsvis så klarar han sig själv, han klarar ju av allt annat så hehe..


Men alla ni som har småsyskon förstår säkert vad jag menar och hur jag känner.

Men STORT GRATTIS brorsan och hoppas att du blir bra snart och att din 18 årsdag blir dubbelt så bra som årets birthday..

Jag finns här för dig och det kommer jag alltid att göra, du betyder mest för mig.
Love U

Här är bilder från firandet med familjen:
Fredag:Hos mamma


Röda rosor med 500 lappar i..Tänk om det alltid kunde följa med 500 lappar när man köper rosor=D Heheh..

Närbild hahaha
























Ostbricka..Paprika med vindruvor på(gröna ska det va)..Yummi




Tänk att jag aldrig lär mig..Jag vet så väl att mår illa av marängs men ändå tar jag det VARJE j-vla gång, dock kan jag säga att det blev typ 3 skedar resten lämnade jag, mådde så jäkla illa..
ALDRIG MER

Lördag: Hos pappa

Äntligen fick jag min plankstek(pappas planka, min såg så fettig ut på närahåll haha)

Och gräddtårta..Usch, inget stort fan av grädde..Jag vill ha CHOKLAD




XOxo Alexia



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0