Hello Kitty & Coca Cola!

Är verkligen helt slut nu eller ja, ändå inte..Har druckit sjukt mycket coca cola ikväll..minst 2L och 1 energidryck..Snacka en lång stund med Janni förrut..Shit vad käften gick asså haha..På mig =D

Ni vet ju säkert själva hur man mår när man har druckit så mycket koffein, hur det känns i  kroppen.

Så nu ska jag gå och lägga mig i min oerhört flickiga lilla säng..Saknar verkligen min dubbel säng men min lght är för liten för den stora ..skulle bara se dumt ut..

Såhär tjejig har ALDRIG min säng sett ut haha..But who cares, bara lilla jag som ska sova där ändå =)





Kvällen har bestått av Mcdonalds mat(var för lat för att fixa taco)
Blev lilla menyn +
cheeseburgaren utan senap, ketchup, gurka..Så j-vla gott
Garlic dipp=D

Skvaller och choklad hehe..Dock blev det bara 1 rad av varje resten ligger i kylen tills den dagen jag VERKLIGEN är SUGEN =D


Svensson Svensson och min älskade Pepsi(som snart är slut ) haha





XOxo Alexia

(gammalt inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0