I'm back

Längesen jag skrev nått nytt i bloggen..Men nu är jag tillbaks =)..

Först bytte jag från alexiia.webblogg.se till golddigga.webblogg.se... Men kände att golddigga lät så löjligt och jag menar jag är ju ingen golddigga, raka motsatsen så varför vilja förknippas med det namnet ...


Satt först och kopiera över alla gamla inlägg från alexiia till golddigga och sen dagen efter så kom jag på att jag verkligen inte ville ha det namnet så då fick jag sitta och kopiera över alla gamla inlägg igen(ingen som tvinga direkt haha) till den här bloggen, dock gick det snabbare som tur var.

Jag har massa inlägg som ligger på hög nu som måste skrivas och publiceras, har ju gått några veckor sen sist.
Är just nu skaplig sjuk..feber och hosta..Men ska försöka blogga ändå...Det jobbiga är att min laptop krascha för ett tag sen så jag har en stenåldersdator jag måste sitta vid och det är inte världens lättaste elr roligaste + att den blir väldigt seg emellanåt och så får jag jävligt ont i rumpan av sitta på denna pinnstol.
Men jag får vara glad att jag överhuvudtaget har tillgång till en dator.

Sen jag bloggade senast så har det hänt en del..Vilket jag snart kommer dela med mig av=)..

Jag hoppas att ni kommer gilla bloggen och kom gärna med tips och förslag om det är nått ni vill att jag ska ta upp elr skriva mer om..Kategorier kommer läggas till inom kort.


Till ER som är EMINEM fans... Besök gärna min Eminem blogg

www.marshallmathers.blogg.se

 



XOxo Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0