Läääängtar!

Torsdag igen då..Skönt, snart helg..Har jobbat så hårt den här veckan haha..

 

Håller på och rensar kartonger från vinden, inte så kul men måste bli gjort..

 

Vad ska Du göra idag??

 

 

Bloggar mer sen..

Snart börjar oskyldigt dömd med Mikael P..Lääängtar..

Satt med min lillebror och kolla på TV..Då kom det reklam om att det snart drar igång igen...Och jag sken upp som en sol..Min brorsa bara titta på mig och log..Han frågade vad var för fel på mig..

Mitt svar: Mikael P är så heeet..

Min brorsa:

Du är ju f-n inte klok, han är ju typ 50 bast..Du är 21..

Mitt svar:

Ja, och??..Det är ju Micke Persbrandt ...Säg nån som kan stå emot han.

XOxo Alexia


Kommentarer
Postat av: a





han e snygg!



2009-09-21 @ 23:29:00
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0