Med ett djävulskt leende!

Ni anar inte hur seg jag är...Somnade vid halv 4-4 inatt och gick upp 7 för att tvätta..

Efter gårdagensi nlägg satte jag igång direkt med röjjet..En energydryck och jag var på G =)..

Flytta på möblerana och plockade isär vitrinskåpet, tvbänken och separerade dom..Så nu ser det lite bättre ut.

Är superstolt över mig själv haha..Här behövs ingen karl=D

Sorterade även all tvätt och la i påsar..Lättare så när man kliver upp så tidigt.

Blev typ 6 stora kassar..Ni vet såna där stora man kan köpa på typ lagerhaus...50% av all tvätt var väl rent haha..Men kändes bekvämare att bara vräka ner allt och tvätta istället för att stå och ta reda på vilket som var rent och vilket som skulle tvättas.

Men nu är jag i full gång med tvättningen.

Inatt vid tre satt jag som en j-kla tjackpundare när jag satt i telen med Josip ..Satt och tugga och bara stirra hahaha..Snacka om övertrött..Det blir så när man häller i sig energidrycker och cola för att hålla sig igång och uppe..Kroppen var trött men inte jag =D.

 

Kände mig nästintill onykter när jag klev upp imorse.

Tänkte sova vidare först men som tur var så var jag duktig och klev upp..Så skönt när all tvätt är borta =D

 

Igår glömde jag visst bort att äta..Elr ja åt ju lite chillinötter men det är det enda..Kom på vid 1:00 att jag inte käkat varken frukost/lunch elr middag..Ojdå..

Så nu står mina fullkorns makaroner ochkokar..Snart ska jag värma köttfärsås..Köttfärsås på burk är det bästa som finns(Findus original)..Det är sjukt gott..Mycket bättre äb äkta...Ni ser jag kanske är lite trash iallafall hahahah...När jag bodde hem så fick jag bara äta sån när vi va och campa när jag var liten..Tjata jämt om den där jäkla köttfärsåsen men det blev ingen för det...Så det första jag gjorde när jag flyttade till eget var att köpa det...Hahah sant faktiskt=D

 

 

Satt på golvet inatt och rev sönder alla mina gamla skolpapper..för varje papper jag rev blev bara leendet större och större, kände mig friare och friare=D

(En bild från skoltiden..Gick hotell och restaurang..Man var tvungen att ha en kockmössa i köket..haha=

XOxo Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0