Mysig söndag!

Kom ju hem rätt skapligt idag, redan vid 14:00.

Fick med mig en vagn med massa hyllor som jag ska ha i badrum, har för mycket shit och för lite plats helt enkelt. Har rätt mycket produkter, som jag aldrig använder haha..Så nu kanske man kan få lite ordning och slippa ha allt på tvättmaskinen.


Har mått väldigt dåligt den senaste veckan dock känns det bättre nu ikväll men förrut på dagen var det hemskt.

Jag var så jäkla hungrig och sugen på att köpa nån rolig skvallerblaska samt Coca cola, det är ju söndag=D.
Regnet öste ner ute..

Helt slut i kroppen men gav mig iallafall iväg och köpte Pizza på TOP PIZZA...As god..Perfekt gjord.

Sen blev det att köpa en stor cola för 30 j-vla spänn, fuck vad dyrt det är att handla i en tobaks affär..
+ två tidningar IN TOUCH(BIG LOVE) & SOLO där supervackra Kenza prydde omslaget.

 

Min flottiga PIZZA & Colan..Sorry för tvätten i bakgrunden..

Den kanske inte ser så god ut men det är pga min kvalite på kameran på mobilen...Den var verkligen supergod

XOxo ALexia

(förr förra söndagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0