Piercat tungan!

Nu ska jag berätta en liten sak som jag gjorde förra måndagen =D.

Jag har sen VÄLDIGT många år tillbaks älskat piercings och tatueringar.
Men pga att jag har en inopererad hjärtklaff samt äter waran så ska jag egentligen hålla mig borta från såna dumheter och det har tills nu.

Jag har under väldigt lång tid nu snackat om att pierca naveln, tungan och även göra några tatueringar som jag vill ha.. Det börja med att jag endast skulle ha ett namn(tänker inte säga vems men det är ingen pojkväns namn iallafall utan det är en person som betyder oerhört mycket för mig och har alltid gjort det) men nu har jag kommit på typ 3 tatueringar till som jag vill göra =D..Så VI får väl se hur detta kommer sluta =D..


Men i måndags iallafall..Det första jag tänkte på när jag vakna var att pierca tungan..Jag hade först bestämt mig för att vänta.

Men sen drog jag på mig mina svarta jean, svarta stövlar, ed hardy tröjan och min playboy keps och kände mig allmänt badass hahaha...Och bara kände..NE, F-N NU SKA JAG PIERCA TUNGAN...Så ringde Janni och hon blev överlycklig såklart...haha..Väntat på det i typ 4 år.

Dock trodde hon att jag skulle backa, hennes mamma också + typ dom som visste om det.

Men nope..Jag satte mig där..Gjorde det utan att blinka..Drog inte bort huvudet, satt inte och fjolla..Utan jag satte mig där han pierca mig..Sen när tungan var i munnen igen så log jag lika mycket som i en colgate reklam =D.

Janni blev imponerad ..Hon trodde inte jag skulle vara så lugn.Hahah..

Är grymt glad över min piercing och önskar att jag hade gjort det för flera år sen.
Visst tunga svullnade och det kändes lite dagen efter men inte extremt mycket.. Tungan blev blå under och jag blev livrädd ..Men nu är den inte blå längre hehe..

Nu kan jag leka hejvilt med den..

Det värsta med att pierca tungan är att behöva skölja munnen med havsvatten varje gång man ätit elr druckit nått förutom vatten.

Ni vet ju själva när man badar och så får man saltvatten i munnen,bara ett litet stänk och man får panik..Fatta då att behöva stå och skölja munnen varje gång man ätit nått gott ..Inte äckligt..Speciellt inte när det är iskallt då smakar det verkligen hav..

Men som tur är så behöver man bara göra det i 2 veckor =D

Här är en bild precis efter jag pierca mig =D


XOxo Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0