Seg!

Hej Alla mina små söta läsare!

Sorry, att det inte inte blev nån update igår men var helt död.

Sov ju knappt nått dagen innan och höll igång hela dagen igår så var skapligt sliten när jag kom hem igår.

Det första jag gjorde var att ställa mig och vika tvätt, duktig flicka=D

Blev aldrig nån köttfärsås igår..Åkte ut till mamma och åt grillat istället tillsammans med mormor hehe..

Så sitter och väntar på makaronerna nu..att dom ska koka och bli klara...Hungrig!

Fick med mig en portion hem igår..det som blev över...men självklart var jag ju tvungen att käka den på kvällen igår, dock somnade jag och lämnade hälften..Hahah...När jag vaknade i morse så luktade det potatisgratäng och grillat vid min säng...Ja, jag äter i sängen och tallriken stod nedanför haha..Hade jag varit smart så hade jag sparat maten tills idag istället och hade bara behövt värma den.....Idag är sjukt trött, seg och lat..

 

Tog ner 3 kartonger från vinden förrut som jag ska gå igenom...KUL..not really

Men skönt sen när allt är klart...

 

Sorry för att den dåliga stavningen som blir ibland..Men det är för att jag skriver så sjukt fort..+ att jag ibland är trött...

Inlägget "ett djävulskt leende" där blev det rätt så fel på vissa ställen..Men var sjukt trött när jag skrev det...hade bara sovit 3tim..Och hållit igång...Orkar verkligen inte gå in och ändra...

Tillbaks till städningen

XOxo ALexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0